Укупно приказа странице

субота, 21. јануар 2017.

Sister Grotto ‎– You Don't Have To Be A House To Be Haunted ( self-release , 2016 )






Negde sam (za)pisao ,ne treba se izjašnjavati o albumu, dok ne prodje možebiti pola godine. Nekad mi se percepcija promeni naopačke u toku dana - ako me muzika zatekne na sabajle putovanju , a povratak bude lagodan - kamoli na neko duže vreme.

Kada sam prvi put slušao Sister Grotto ( Madeline Johnston, Colorado, USA ), zvučala je kao niz 4AD dešperantnih pesama sa nikada upriličenog This Mortal Coil post Blood nastavka, koju bi usnimila Grouper zvukošopirana uz aditive sepiamode-a. Ili da se Grouper samoprati & peva na nekom islandskom okupljanju neke opskurne grupacije. Sada posle mesec-dva pauze, ne mogu se setim više, sve me asocira na to da su se Slowdive nakon Pygmaliona (a pre Mojave 3) samoorganizovali, udarili na žensku stranu priče, zaključali gitare , potpisali za 4AD I zvukom I glasom (opet) prišli tom nikad usnimljenom albumuThis Mortal Coil franšize. Sto me vraća prvo(BITNO)m zaključku.

Koliko je ovo dobra ploča I ovo – skroz sam amputirao iz glave (pa mi uopšte ne smeta), to što je predivna Videotape originalno Radiohead stvar.




Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.